DODACIE A OBCHODNÉ PODMIENKY - KINEKUS VEĽKOOBCHOD
Tieto dodacie a obchodné podmienky firmy Kinekus VO,s.r.o., zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, vl.č.122809/B, s miestom podnikania Rosinská 8449/13, 010 08 Žilina, IČO: 51119595, IČ DPH: SK2120598634, sú neoddeliteľnou súčasťou elektronickej objednávky kupujúceho. Zmeny a odchýlky je možné dohodnúť písomnou formou.
1. Objednávanie tovaru
Tovar je dodávaný právnickým aj fyzickým osobám, len na podnikateľský účel. Pri registrácii nového zákazníka /kupujúceho/ je tento povinný vyplniť všetky potrebné údaje, ktoré sú nevyhnutne potrebné pre jeho elektronickú registráciu. Po zaregistrovaní kupujúceho, kupujúcemu je pridelené do 24 hodín prihlasovacie heslo, ktoré je zaslané na e–mail zadaný kupujúcim. Kupujúci si od momentu pridelenia prihlasovacieho hesla môže objednávať tovar elektronicky, pri prihlasovaní zadáva IČO kupujúceho a pridelené prihlasovacie heslo.
Minimálna hodnota objednávky prostredníctvom elektronického obchodu je 70€ bez DPH.
2. Cena
Tovar dodávame podľa platných cenníkových cien v deň dodávky.
3. Dodanie tovaru
Na základe uplatnenej objednávky dodávka realizovaná – na základe dohody zmluvných strán:
Dovozom na miesto určenia sa rozumie zloženie tovaru na zásobovaciu rampu, alebo za zásobovací vstup do predajne.
4. Platobné podmienky
Cenu tovaru uhrádza kupujúci na základe predfaktúry, faktúry predávajúceho prípadne v hotovosti alebo na dobierku. V prípade elektronickej registrácie nového zákazníka, tento môže odoberať tovar len na predfaktúru, hotovosť alebo dobierku, až do doby prijatia všetkých dokladov a splnenia ostatných podmienok pre odber na faktúru. Kupujúci vyfakturovanú sumu uhrádza v hotovosti alebo prevodným príkazom. Pokiaľ sa kupujúci dostane do omeškania s platením zálohovej alebo konečnej faktúry, má predávajúci právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z dlžnej sumy za každý /aj začatý/ deň omeškania s platením faktúry. Takto dohodnutá zmluvná pokuta nemá charakter náhrady škody v zmysle Obchodného zákonníka, ale predstavuje prostriedok záruky na dodržanie dohodnutej lehoty splatnosti. Zmluvné strany vyhlasujú, že tu dohodnutú zmluvnú pokutu považujú za primeranú okolnostiam a obchodným zvyklostiam, ako aj to, že zmluvná pokuta nie je dohodnutá v rozpore s dobrými mravmi.
Lehotu splatnosti je potrebné dohodnúť vždy vopred, najdlhšie na dobu 14 dní celkom, ak nie je dohodnuté inak.
V prípade nezmluvných partnerov platí podmienka predaja na predfaktúru, dobierku alebo v hotovosti.
5. Storno objednávky
V prípade, že kupujúci odstúpi od plnenia svojej objednávky v lehote kedy nie je možné túto dodávku stornovať, resp. dodať inému odberateľovi do 30 dní, zaväzuje sa uhradiť predávajúcemu primerané náklady vo výške 5% z hodnoty stornovaného tovaru v bežnom sortimente, u špeciálne na zákazku dodávaného tovaru a ďalej nepredajného tovaru, uhradí predávajúcemu náklady vo výške 100% hodnoty stornovaného tovaru (podľa druhu tovaru a jeho predajnosti). Tieto náklady reprezentujú výdavky predávajúceho spojené s obstaraním, financovaním a skladovaním tovarov stornovanej objednávky. Tieto poplatky sú splatné do 60 dní od stornovania objednávky.
6. Vrátenie obalov
Kupujúci vráti prepravné obaly najneskôr pri ďalšej dodávke tovaru alebo do 30 dní od ich prevzatia. V prípade, že obaly nebudú vrátené, alebo budú kupujúcim znehodnotené predávajúci má právo tieto kupujúcemu riadne vyfakturovať v nasledovných cenách:
7. Prechod vlastníckeho práva
Výhrada vlastníctva: vlastnícke právo k predmetu plnenia resp. jeho finančnému ekvivalentu nadobúda kupujúci až po úplnom zaplatení kúpnej ceny predmetu plnenia. Do dňa zaplatenia kúpnej ceny zostáva predmet plnenia vo výlučnom vlastníctve predávajúceho. Kupujúci akceptuje toto vlastnícke právo predávajúceho a súčasne vyhlasuje, že si je vedomý všetkých právnych dôsledkov týkajúcich sa výhrady vlastníckeho práva.
8. Ostatné
Na dodávky celého sortimentu poskytujeme záruku v rozsahu bežne poskytovaných záruk výrobcov, min. však 24 mesiacov odo dňa dodávky. Podmienkou je uplatnenie záruky v súlade s reklamačným poriadkom.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
1. Záručné podmienky
2. Záručné lehoty
3. Uplatňovanie reklamácií
Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (záručnú i mimozáručnú) písomne a to nasledovne:
4. Vybavovanie reklamácií
Reklamácie sú vybavované po posúdení všetkých podkladov a na základe vyjadrenia určenej osoby. Pokiaľ vybavenie reklamácie nevyžaduje osobitné úkony je reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Reklamácia je vybavená písomnou formou. Vyjadrenie obsahuje stanovisko o uznaní alebo neuznaní reklamácie a odôvodnenie tohto stanoviska. Realizácia oprávnenej reklamácie je na náklady predávajúceho (doprava a pod.).
5. Poskytovanie náhrad
U oprávnených reklamácií je možná niektorá z nasledovných možností uspokojenia nároku kupujúceho:
Záverečné ustanovenia
Podmienkou splnenia povinnosti dodávať tovar je bezpodmienečná solventnosť kupujúceho. Pokiaľ predávajúci získa informácie, z ktorých vyplýva, že kupujúci stratil solventnosť ako je napr. zhoršenie majetkových pomerov, zastavenie platieb, konkurzné alebo vyrovnávajúce konanie, vstup firmy do likvidácie, nepriaznivé zmeny vlastníckych a účastníckych pomerov a pod. je oprávnený požadovať platbu vopred alebo môže neprijať objednávku.
Tieto dodacie a obchodné podmienky a reklamačný poriadok platia do ich aktualizácie. Zmluvné strany sa tiež dohodli na tom, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov vzniknutých na základe rámcovej zmluvy, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik rámcovej zmluvy, predložia na rozhodnutie príslušnému súdu.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na vo@kinekus.sk.